Tuesday, July 24, 2012

aku.dia.percaya.cinta.

takut.
takut sangat.
xpernah rasa macam ni

percaya.
percaya pada dia
dia percaya padaku
aku juga harus percaya pada dia
aku xseharusnya terburu buru
takutnya aku
aku xnak kehilangan dia
dialah satu satunya
dia menyayangi ku seadanya
dia memahami ku
dia menenangkan ku sewaktu aku gelisah
dia memenuhi segala apa yang aku inginkan
dia mencuba pelbagai cara untuk membuatku tersenyum
dia berusaha bersungguh sungguh memastikan impianku tercapai
dialah segalanya

dan aku
aku harus membina kepercayaan terhadapnya
aku menyayanginya sepenuh hatiku
aku tak sanggup kehilanngannya
aku ingin menjadi yang terakhir buatnya
aku ingin menjadi yang terbaik buatnya
aku tak mahu luka lamanya kembali
aku tak mahu dia bersedih lagi
aku tak mahu membuat dia rasa kesal lagi
aku mahu dia tersenyum
tersenyum melihatku senyum
tersenyum kerana bahagia bersamaku
tersenyum kerana kerenahku yang pelbagai

aku mahu. kau dan aku. bersama. selamanya.


the smile. that i love.

No comments:

Post a Comment