Wednesday, May 30, 2012

TERIMA KASIH.

bermula dengan salah faham. berakhir dengan menyelesaikan salah faham.
dia berfikir. dengan baik. dengan mempertimbangkan baik buruk.
aku tak tahu. aku menunggu. aku menangis. aku memang begitu.
bila sedikit demi sedikit terserlah.menyerlah. perasaan itu. kacau sedikit.
betul ke? benar ke? jangan salah faham lagi kali ni.
dan akhirnya betul. benar. luahan itu terkeluar juga.
gembiranya hati.gembiranya.tersenyum hingga ke telinga.

AWAK.
saya cuba faham awak. sampai saya jadik orang yang awak percaya
jadik orang yg awak suka luahkan masalah. sehingga saya faham semuanya.
jadi sekarang.
saya cuba. saya akan cuba. elak semua perkara yang awak tak suka.
saya akan cuba buat awak tersenyum. senyuman yang ikhlas.
saya akan cuba. hilangkan rasa tertekan awak.
saya akan cuba. untuk tidak melakukan perkara yang tidak sepatutnya.
 
sebab.
saya tau. awak juga akan cuba buat yang terbaik untuk DIRI SENDIRI
dan untuk SAYA.

saya tak tahu bermadah pujangga. tidak semua terluah di sini. tapi yang saya tau.

saya sayang awak. =)
dan awak sayang saya.

terima kasih sebab terima saya. terima kasih sebab buat saya rasa sangat2 dihargai. 
terima kasih sebab jadik yang unik untuk saya.
terima kasih ALIEN saya. =D


2 comments: