Friday, April 20, 2012

U.P.S.I.I.S.M.P

UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS IJAZAH SARJANA MUDA PSIKOLOGI

semester kedua. cuti mid sem dah lepas. hari-hari di upsi berlalu.. berjalan seperti biasa. entry kali ni, aku nak MENUNJUK NUNJUK dengan BONGKAKNYA yang aku ade kawan. hahaha!
maksud aku.. aku nak cerita pasal kawan-kawan aku dekat sini... hehe..

NURUL AMIERAH DAN NURUL ZAHIRA. mereka ni antara kawan yang terawal aku kenal mase kat upsi. sebab kitorg sblm ni dr ASASI PUNCAK ALAM. dan kami sebenarnye dulu satu dewan kuliah tetapi tidak pernah mengenali antara satu sama lain... ish3...


with KAK LINA. tua setahun dari aku. hahahah!
aku orang pertama yg die kenal dalam kelas tau! BANGGA2~~~ =P


KAK LINA,INTAN dan JANNAH.
kalau duduk dengan diorang, tak sah kalau tak gelak, tak sah kalau aku tak sakit perut gelak. tak sah jugak kalau aku dengan KAK LINA tak tolong diorg 2 ORG YG KT TEPI TU kalau diorg gaduh.. *hikhikhik.. aku sayang korang. =P



ha. yang dua orang yang tersenyum manis ni pulak. MILA dan YANI. diorang ni orang besar dalam persatuan kitorg... uuuuu.... hehe.. tak tau nak describe macam mane diorg ni, tapi one word to describe both of them is. they are really NICE. seriously. sangat baik. =D

MUHAMMAD NORFAIZ a.k.a FAIZ. alien. he is an ALIEN jenis darah AB. die adalah antara org darah AB yg memang pelik. pelik tapi benar. tapi jangan risau, die ni baik orangnye. pelik2 die, die ni baik. *pergh, aku puji kau faiz, caye xcaye!

this two dear girl over here. we call them NAJWAS. sebabnye due2 name najwa. sorang NAJWA ASHIM. n sorang lagi WAWA MIZA. mereka. sangat. suka mengenakan antara satu sama lain. *haiihh.. kenangan buat dadih kembali lagi.. serious kelakar! haha!


SAZWAN a.k.a WE. sebutannye WHERE. dan sudah semestinye ade sbb kenape die dipanggil we, sbb die orang kelate. die sangat KELAKAR orangnye. tinggi die adelah tinggi lebih sikit dr aku. opps. sori we. sebelah tu, scandal die.. hak3.. kidding je..

org negeri sembilan yg excited terlebih
mgkin mereka sdg berebut? haha!
katenye pak meon. katenyelah.... haha!
K.A.M.I =)
ramai lagi sebenarnye kawan2 aku kat sini. tapi inilah antara kawan-kawan aku yang dah dua semester ade dengan aku. KAK LINA die tukar grup B . tapi hari tu die kate rindu dengan kitorg. haha! tapi. saya ingin mengucapkan terima kasih sebab sudi bace entry yang panjang lagi berjela ini.

so, last but not least. koranglah antara orang yang dah LIGHTEN UP MY DAYS IN UPSI.
THANKS KORANG! =D


p/s: lepas ni cahaya cahayakan lah lagi hari hari aku ok! =D
sape yg xtersebut dalam ni, jgn risau,
korg pon dh lighten up hari aku! =D

2 comments: