Sunday, April 11, 2010

kenangan yang paling kelakar!

buronan cinta- lagu the lima..
bile dgr tajok ni, aku akan teros teringat lirik2 nye, mcm mane lagunye..
tapi.. di sebalik lagu ini.. ade satu kisah yang xkan dilupakan sampai bile2..
pada suatu malam prep semase tingkatan 4 2008...
di kelas 404..
ramai yg bergerak ke library utk dapatkan air cond..
tetapi tidak utk aku, alia, bani, dan ramai lagi.. (kebanyakan perempuan..)
kami dah penat belajar pada waktu itu.. jadi ade yg mule menyanyi...
aku pade mulenye menonton dr jaoh.. tp mule tertarik.. dan aku pon bergerak ke tempat bani and the geng... kami mule menyanyi dan menari...(aku je kot yg menari.. haha..=P)
tapi tibe2..
aku terase sakit kerana dibaling dgn kertas mahjong yg digulung dgn tebal skali..
dan tanpa aku tau sape yg baling.. aku berkata.. 'ba(yg ni kuat, suku kate kedua slow ckit.. tp masih didengar oleh 'org tu')...
dan die berkate " apa hang cakap? kau memang tak layak kawan dgn manusia!"(ayat2 ni aku x tau sangat.. tanyelah org lebih arif.. haha..=P.. tp lebih kurang camnilah..kui3..)
dan akhirnya aku kene ddk kat luar kelas.. salah2.. diri kat luar kelas.. adelah dlam brape minit ntah aku diri kat situ.. and die kate masuk.. and aku pon masuklah kat kelas..
aku menangis.. sampai x boleh nk bercakap.. ade org hulur aku air(time kaseh ye!=))
baru aku boleh bercakap... tapi.. yg peliknye.. aku x tau nape aku nanges.. haha..
lepas tu aku gelak2 adelah.. kui3..
itulah kejadian yg paling klakar... dan paling manis.... pulak... haha..
p/s: sape2 yg tau dan nmpk kejadian ini.. sematlah ia sebagai kenangan yg paling best dlm idop korg! haha..

1 comment:

  1. ahahaha.ni nmenye kenangan yg amat2 la sengal.adeyhh.hua3.

    ReplyDelete